Piackutatás és Adatelemzés
Mielőtt elkezdené a vállalkozást, vagy belépne a sokszínű, összetett üzleti környezetbe, meg kell értenie a potenciális célpiacot. A megalapozott döntés meghozatalához a legfontosabb ismeretek alapján tanácsra van szüksége.
A C2C, B2B és B2C piackutatási kezdeményezések végrehajtásában bizonyított tapasztalattal rendelkező, magasan jegyzett tanácsadóként segít a szervezeteknek mélyebb megértést szerezni jelenlegi és leendő ügyfeleikről. Megközelítésünk lényege, hogy megértjük a terméküket vagy szolgáltatásukat, a fájdalmas pontokat, amelyeket kezelni kívánnak, és kidolgozunk egy értékelési stratégiát.
Adunk az üzleti igények fellendítéséhez
Okos vállalkozóként soha nem szabad alábecsülnie a piackutatást. Részletes betekintést nyújt a versenytársakba, megérti az ügyfelek fájdalmas pontjait és preferenciáit, a legújabb piaci trendeket, a fogyasztói vásárlási szokásokat, a gazdasági változásokat és a demográfiai adatokat. Szolgáltatásaink a következőkre terjednek ki és nem korlátozódnak:
- Piaci méretezés áttekintése.
- Piaci trendek és növekedési tényezők.
- Piaci kihívások Azonosítása.
- Vizuális statisztikai elemzés.
- Megvalósíthatósági elemzés.
- Piaci ösztönzők és korlátozó tényezők elemzése.
Miért van szükségem piackutatásra?
A versenyelemzés segít azonosítani a versenytársak közötti hasonlóságokat és különbségeket, hogy segítsen azonosítani azokat az egyedi módokat, amelyekkel felülmúlhatja és dominálhatja őket. Segít megérteni a piacot, és egyszerű szövegként és grafikonokként látni azt.
Mire jó a piacelemzés?
Ha jól ismered a piacod, tudatosan növelheted a bevételed. Ehhez tudnod kell pár alapvető dolgot:
*Kikkel versenyzem?
*Kikért versenyzem?
*Van-e lefedetlen piaci rés?
Egyszerű kérdéseknek tűnnek? Igen. De amilyen egyszerűnek tűnnek, olyan bonyolult lehet minden részletre kiterjedő választ kapni rájuk. Mégis, ha ezekre tudod a választ, könnyebben alkotsz üzleti stratégiát, és jobb lesz az üzleti terved is.
Milyen tényezőket vesz figyelembe a piacelemzés során?
A versenyelemzés során piackutató csapatunk megvizsgálja a közvetlen és közvetett versenytársak tartalmi stratégiáit, hirdetési kampányait, célzott kulcsszavait, forgalmi mutatóit és számos más fontos marketingtényezőt, például a SWOT-elemzést.